My little garden

By Abdul Razak on 5:49 AM

Filed Under:

This is what i plant in my garden....


























6 comments for this post

Wow so many collections. Banyak warna merah.

Posted on April 27, 2013 at 10:02 AM  

actually love variety colour....tengah mengumpul pokok bunga berlainan warna

Posted on April 30, 2013 at 9:24 PM  

fuchsia tu berapa lama dah tanam? saya tanam asyik mati lepas 3-4 bulan. Boleh kongsi cara tanam.

Posted on May 3, 2013 at 7:44 AM  

boleh tahan meriahnya!! nanti akan lebih meriah lg..

Posted on May 12, 2013 at 8:37 PM  

Actually Fuchia tu mmg tak tahan lama dengan climate kita di kawasan rendah. Fuchisia lebih suka kawasan sejuk seperti di Cameron Highland. pokok saya pun mati selepas 5 bulan saya beli. walaupun saya dah cuba banyak kali tanam pokok fucshia tapi tetap mati gak.saya dah pun tanya kat kawan saya yang mmg pakar ttg pokok Fuchsia ni... dia pun bgtahu pokok fuschia mmg suka akan tempat yang sejuk

Posted on May 17, 2013 at 4:48 PM  

Banyak juga keladi...ada jumpa jenis yang baru-baru tak..?

Posted on March 31, 2014 at 12:13 AM